یه پسر هفده ساله ام با کوله بارى از غم (مشاوره تلفنی09226380616)

خرید بک لینک

یه پسر هفده ساله ام با کوله بارى از غم



سلام

یه پسر هفده ساله ام با کولهبارى از غم . از بچگى آدم مظلومى بودم ، پدرم در کنار تلاش هایى که برام داشت ومتشکرش هستم ، بخاطر شیطنت هاى مخصوص سنم به شکل فجیع منو کتک میزد . از همون بچگىبه خاطر کتک خوردن ها از سوى بابام و خواهرم سر خورده شدم .

هیچ وقت نتونستم با کسىارتباط بر قرار کنم ، هیچ وقت دوچرخه سوارى یاد نگرفتم ، هیچ وقت از ته دل شلوغنکردم . بزرگ تر شدم با طعنه هاى بقیه ؛ هم سنام تو مدرسه ، همه و همه بخاطراعتماد به نفسم مسخرم میکردن و من فقط میخندیدم . تو عمرم به کسى توهین نکردم .

ادامه مطلب
روش های برقراری ارتباط میان زوجین...

ما را در سایت روش های برقراری ارتباط میان زوجین دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: چهارشنبه 20 ارديبهشت 1396 ساعت: 18:23

صفحه بندی